DPF&EGR&ADBLUE&NOX

Samotný Chiptuning nieje všetko čo ponúkame a dokážeme ovplyvnit v riadiacej jednotke.

Pre informacie ohľadom adblue,dpf,egr a podobne prosím využite telefonický kontakt.

Samostatnú kategóriu tvoria ADBLUE,DPF filtre, EGR ventil a Vírivé klapky ktoré je tak isto možné DEAKTIVOVAT

Filter DPF – Diesel Particulate Filter

Inak povedané, filter pevných častíc v skratke slúži pre zachytávanie karcinogénnych častíc.

Čo spôsobuje závady DPF filtra?

Závady DPF filtra najčastejšie spôsobuje nevhodné využitie vozidla!

V praxi to znamená krátke jazdné trasy  (4-10km) ,časté studené štarty pri ktorých sa motor dostatočne neohreje.

Využívanie vozidla výhrádne v mestkých častiach kde nieje možné umožnit filtru regeneráciu pretože motor alebo samotný filter nedosiahne prevádzkovú teplotu.

Dusenie motora jazdou na nízkych otáčkach-najme pri automatických prevodovkách.

Tankovanie NO-NAME palív nízkej kvality.

Poškodené vstrekovače,poškodené turbodúchadlo

Čo spôsobuje poškodený DPF filter?

Poškodený filter DPF spôsobuje,nadmenú spotrebu paliva,nižší výkon,zvýšené emisie!

Ako predíst poškodeniu filtra DPF?

Predíst poškodeniu DPF filtra je možné dodržovaním pár jednoduchých rád.

Nevyuživat dieslové auto s DPF na kratke trasy!

Častejšie využívat celé spektrum otáčok a výkonu motora.

Priebežne využiť vozidlo na jazdu mimo mesta.

Tankovat len kvalitné a overené palivá z púmp!

Moje DPF často regeneruje:

Ak má vaše vozidlo zvýšenu spotrebu,znižený výkon,máte pocit,že často regeneruje,navštívte nás a my skontrolujeme stav vašeho DPF a akčných členov motora pomocou diagnostiky a navrhneme dalšie riešenie opravy-oprava vstrekovacieho systemu,turba…atď

Vyčerpali ste všetky možnosti a problem pretváva?

V tomto pripade môžete využiť našu pomoc ktorá je ako najposlednejšie a definitívne riešenie.

Poškodené DPF

Zaujali sme vás?

EGR Ventil

EGR ventil – Exhaust Gas Recirculation

Ventil recirkulácie spalín ktorý pomáha znižovat emisie tým, že čast výfukových plynov vracia naspät do sania.

Súčiastka ktorá nieje v obľube u žiadneho motoristu,zdroj častých problémov

Ako sa prejavuje vadný ventil EGR?

Egr ventil často dá o sebe vediet už pri malom nájazde kilometrov 50-100tis.

Jeho časté prejavy sú zvýšená dymivosť vozidla,znížený výkon,trhanie motora,zvýšená spotreba,zvýšené emisie.

Núdzový režim,obmedzený výkon motora,svietiaca kontrolka motora,blikajúca kontrolka žhavenia.

Čo mi može priniest odstranenie ventilu egr?

Čiastočné zníženie spotreby,lepší prejav motora pri čiastočnom plyne a maximálnom výkone.

Odstránenie problému s trhaním, dymivosťou ktorú EGR môže spôsobovať.

Znečistené EGR

ADBLUE EOLYS NOX

Často problematické a finančne veľmi nakladné sú aj opravy ADBLUE nádrží,vedení,trysiek,snímačov NOX.

Ich poškodenie je často sposobené kryštalizáciou samotnej močoviny,nízkou kvalitou močoviny,pretankovanie nádrže až po hrdlo,únik tlaku z vedení,slabý tlak-opotrebené čerpadlo močoviny.

Opravy sú väčšinou finančne velmi náročné a bez istého výsledku.

Dovolíme si tvrdit,že pre veľkú väčšinou použivaných osobných a dodavkových vozidiel mame spracované riešenie pre ADblue a NOX bez dalšieho vplyvu na funkciu DPF alebo iné funkcie vozidla.

Vozidlá s vyšším najazdom km,alebo častou jazdou v meste trpia problémami s adblue.

Väčšinu dodavkových vozidiel postretne tento problem niekedy už pri 60 000km – Peugeot Boxer,Citroen Jumper,Berlingo,Fiat Ducato,Renault Master,Iveco,Toyota Hiace.