Špeciálne služby

Táto kategória je určená pre krátke vyobrazenie čo všetko je možné pomocou úpravy riadiacej jednotky a čo všetko ponúkame!

Úprava nízkeho tlaku oleja u vybraných motorov TDI a TFSI

Riešenie problemov s tlakom oleja u motorov TDI a TFSI
Audi,VW,Porsche,Bentley.

2.9/3.0/4.0TFSI EA839 EA837 CWGD CAJA, CAKA, CCBA, CMUA CGTA CTFA a mnoho ďalších v modeloch (S4,RS4,S5,RS5,S6,RS6,S7,RS7,A8,S8)

3.0TDI (aj BITDI)! CRTx EA897 (A4,A6,Q7,Touareg,Cayenne atď.) Novšia generácia 160kw 200kw 230kw 235kw Ale aj staršia generácia 150kw 180kw 193kw.

4.0TDI EA898 (SQ7,Panamera atď.) Všetky vykonové verzie

Problem nízkeho tlaku oleja spočíva v nastavení riadiacej jednotky motora ktorá počas zabehu motora vyuziva plný tlak oleja bez dvojokruhovej regulacie,po uplynutí zabehu cca 1000km sa tato funkcia sama deaktivuje a motor zacne využívať dvojokruhovy system tlaku oleja,v nízkej zatazi a použití otacok do 2500 u diesloveho motora a do 4000 u benzínoveho motora,tento tlak oleja je takmer polovičný oproti bežnemu!!!

Čo ma za nasledok.... ano o stipinku nižšie emisie ale o to väčšie opotrebenie všetkých častí motora!


Od reťazového rozvodu cez vačkove hriadele,kluku,turbá atď atď.

Množstvo motorov už bolo poškodených a zadretych aj vďaka tomuto "neduhu"!

Vďaka nášmu vývoju tohto riešenia sa tento problém odstráni,predĺži a maximalizuje životnosť všetkých komponentov v motore,pretože jedno je isté a platí a vzdy platiť bude! !Kto maže,ten jede!

Náš vyvoj a riešenie je lepšie a komplexnejšie oproti konkurencii pretože zahrnujeme viac typov motorov vratane starších/novších modelov kde sa využíval dvojokruhový system ale len čiastočne alebo iným sposobom regulacie.

Tato úprava je od nas maximálne odporúčaná pre každého majitela týchto motorizacii.

Na obrázku nižšie je zobrazenie línie tlaku oleja kde žltá linia zobrazuje tlak oleja pred úpravou a zelena línia zobrazenie tlaku po uprave.

Ak si nieste istý či spadá aj váš motor do tejto problematiky,nevahajte nas kontaktovat.